Invicta's passie voor sport, racing in het bijzonder, is evident. De lancering van Formule 2-team Invicta Racing en het partnerschap met coureur Juan Manuel Correa benadrukken de liefde voor snelheid. Maar de yellow adrenaline reikt verder dan het racecircuit. Invicta Stores Europe is Official Timekeeper van de ZLM Tour, de belangrijkste meerdaagse wielerwedstrijd van Nederland.
Invicta deelt een diepe verbondenheid met de wielersport, waar elke seconde cruciaal is en de kleinste details het verschil kunnen maken tussen winnen en verliezen. Net zoals een renner elk moment van de race perfect moet timen, streeft Invicta's team van horlogeontwerpers ernaar om elk uurwerk tot in de kleinste fractie van een seconde nauwkeurig te maken. Door de tijdwaarneming te verzorgen tijdens de ZLM Tour, toont Invicta de precisie en betrouwbaarheid van zijn horloges.
Watch to win
Tijdens de ZLM Tour maken volgers van de race dagelijks kans om een Invicta-horloge te winnen. Via een QR-code in televisie-uitzendingen op RTL7, Videoland en Eurosport, verschillende social media posts en nieuwsbrieven worden wieler- en horlogeliefhebbers naar een speciale landingspagina van Invicta geleid, waar ze kunnen stemmen op de renner van de dag. Capital Sports heeft de activatie van concept tot uitvoering verzorgd en begeleidt Invicta bij het benutten van de kansen die het partnership met de ZLM Tour biedt.