Campagnes
Campagnes zijn meesterwerken in marketing. Een doordachte en krachtige campagne maakt het verschil, brengt een merk tot leven en overtreft alle doelen. In plaats van zomaar een idee, werken we met jou samen om een meesterplan voor jouw merk te creëren.
We gaan eerst uitgebreid met je in gesprek om een goed beeld te krijgen van jouw uitdagingen en wensen. Op basis hiervan formuleren we samen ambitieuze, maar realistische doelen. Want net zoals een huis een solide fundament nodig heeft, moet een campagne stevig geworteld zijn in een duidelijk doel.
Alle expertises onder één dak
Om de geformuleerde doelen te behalen, stellen we voor elke campagne een toegewijd team samen, met specialisten in verschillende disciplines. Bij Capital Advertising hebben we het voordeel dat alle benodigde expertises onder één dak te vinden zijn: een creatieve designstudio, originele copywriters, gedreven online marketeers en ervaren projectmanagers. Een projectmanager met diepgaande marketingkennis voert de regie en blijft gedurende de gehele looptijd van de campagne jouw vaste aanspreekpunt.
Spraakmakend en onderscheidend
De uitdaging is om de geformuleerde strategie of positionering te vertalen in een krachtig, spraakmakend en onderscheidend idee. Dankzij onze brede set van expertises sluiten de beelden, teksten en andere uitingen naadloos op elkaar aan en versterken ze elkaar. Daarbij geldt: scherpe slogans, mooie visuals of grappige video's zijn geen doel op zichzelf. Het succes van jouw campagne voert de boventoon.
Unieke campagnes op maat
Als Capital Advertising durven wij gerust te zeggen dat wij campagnes van elk kaliber aankunnen. We werken zowel voor grote, wereldwijd opererende merken als Invicta, TechnoMarine, Shimano en NN Running Team, als voor kleinere, lokale organisaties zoals Pulskens Worstenbrood en Anny van Buul Juweliers. Door deze verscheidenheid aan merken en campagnes zijn wij in staat om ook voor jouw merk een meesterwerk te creëren. Met ons ben je verzekerd van een op maat gemaakte, spraakmakende en resultaatgerichte campagne die indruk maakt en waarmee je jouw doelen bereikt. Samen brengen we jouw visie tot leven.
S. Coifman Legacy of grace
In 1906 perfectioneerde Simon Coifman zijn eerste horloge-uurwerk in een kleine muziekdoos-werkplaats in Chiasso, Zwitserland. Het resultaat was voorzien van goudplating en robijnen voor het 17-jewel uurwerk. Vanaf 1907 begon hij tijdinstrumenten te vervaardigen voor metaalbewerkers, steenhouwers, kopersmeden en andere lokale ambachtslieden. Zijn uurwerken werden al snel erkend vanwege hun superieure capaciteit en aandacht voor detail. Hierdoor kregen de S. Coifman uurwerken al snel de bijnaam craftsman watch.
In 1911, beïnvloed door de gerenommeerde uurwerkmaker Abraham-Louis Breguet, slaagde Coifman erin zijn eigen tourbillon-uurwerk te bouwen als eerbetoon aan de grote meester. Kort na zijn eerste creatie kreeg hij de opdracht om er nog een te maken. Sindsdien zijn er slechts vier anderen in opdracht gegeven en het wordt geschat dat ze in de huidige markt elk $ 200.000 zouden kosten.
>>The Muppet Show
Op bezoek bij Miss Piggy en Kermit
de Kikker
Voor het internationale horlogemerk Invicta hebben we de speciale Muppets lijn met Miss Piggy en Kermit de Kikker extra in de picture gezet. Invicta heeft een samenwerking met Disney. Dit biedt onder andere de mogelijkheid om verschillende horlogelijnen met bekende Disney characters op de markt te brengen. Een van die lijnen is dus gebaseerd op The Muppets, met onder andere Miss Piggy en Kermit de Kikker. Voor de fotoshoot zocht Capital Advertising de characters met haar crew op in Miami.
Namens Disney waren zeven mensen aanwezig voor de kleding en styling van Kermit en Miss Piggy. De juiste uitstraling van deze beroemdheden moet uiteraard streng bewaakt worden.
TechnoMarine relaunch
Een wereldwijde samenwerking
In 2015 benaderde het prestigieuze Zwitserse horlogemerk TechnoMarine, kort daarvoor overgenomen door de Invicta Watch Group in het zonnige Miami, ons voor een grootschalige wereldwijde relaunch. De uitdaging was duidelijk: het merk had behoefte aan een nieuwe identiteit en een krachtige wereldwijde campagne om zijn unieke visie en producten te presenteren aan een veeleisend publiek.
TechnoMarine heeft altijd mensen aangesproken die waarde hechten aan kwaliteit, stijl en avontuur. De horloges zijn ontworpen voor degenen die zich een hoogwaardig horloge kunnen veroorloven, maar die een actieve levensstijl omarmen. Denk aan sportieve horloges die graag mee op avontuur gaan, of het nu op het strand is, tijdens een intensieve fitness-sessie, of een ontspannen dagje varen met vrienden. Deze verfijnde maar avontuurlijke doelgroep was de kern van onze aanpak.
NN Running Team Back2TheStreets
In de dynamische wereld van topprestaties en grensverleggende atletiek staat NN Running Team al lange tijd symbool voor toewijding, vastberadenheid en ongeëvenaarde passie. Achter elke triomf van dit elite-team schuilt een uniek verhaal. Het delen van deze verhalen met de wereld is een ware kunst. Hier komt de kracht van onze samenwerking met Global Sports Communication tot uiting.
In aanloop naar de marathon van Berlijn in het najaar van 2023 lanceerden we 'Back2TheStreets'. In deze meeslepende campagne keren de atleten van NN Running Team op indrukwekkende wijze terug naar de plekken waar zij memorabele prestaties hebben neergezet.
>>Be an Airman
Een vlucht door de tijd met iconische horloges
Unieke fotoshoot op de historische vliegbasis Gilze-Rijen.
Capital Advertising heeft een reputatie opgebouwd in campagnes voor horlogemerken. Niet verwonderlijk dus dat begin 2017 ook het Zwitserse Glycine zich bij ons bureau meldde. Een fameus merk, dat absoluut wat nieuwe energie kon gebruiken. Glycine maakt sinds 1914 horloges, die vooral bij luchtvaartliefhebbers populair zijn. Door de jaren heen heeft het een specifieke lijn van horloges in stand gehouden, die de sterke fundamenten van het merk belichamen en een afspiegeling zijn van hun tijd. De erfenis van het bedrijf, gecombineerd met de nadruk op robuuste en betrouwbare producten, maakt Glycine vandaag de dag een gerespecteerde naam in de Zwitserse horlogerie.
Taxperience
Don't act standard. Set the standard
Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Het team van Capital Advertising gaf ze een huisstijl die bij die uitstraling paste. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.
Laten we beginnen bij die nieuwe pay-off: Don’t act standard. Set the standard. Een combinatie van de eerdere slogan ‘niet zo standaard’ en de ambitie van Taxperience om het beter te doen dan alle anderen in de branche. Oftewel: om zich niet aan de standaard te houden, maar om zelf een nieuwe standaard neer te zetten.
Wie het kantoor van Taxperience binnenstapt, ziet dat dit niet zomaar een uitspraak is. Het is een belofte. Met kunst aan de muur, een beeld van een aap midden in het kantoor en een team dat bereid is om altijd een stap extra te zetten, laat de Bossche taxorganisatie zien dat ze echt anders zijn dan hun branchegenoten.
>>Invincible in Detail
The spectacular comeback of Juan Manuel Correa
In lijn met de campagne ‘Invincible in Detail’ reisden Invicta en Capital Advertising in de zomer van 2022 af naar Le Castellet in Frankrijk, waar ze een team van bijna 20 mensen samenbrachten op het Paul Ricard-racecircuit. Onder hen bevond zich Formule 2 coureur Juan Manuel Correa, die als ambassadeur van Invicta enkele unieke racehorloges droeg. Gedurende twee opnamedagen legden we tal van mooie momenten vast, in foto en video.
Onoverwinnelijk
Het woord 'onoverwinnelijk' past perfect bij de beschrijving van Juan Manuel Correa. Het leven van deze coureur uit Ecuador lijkt op een jongensdroom: hij behaalt kampioenschappen in karting in zijn thuisland en de VS, maakt een opmerkelijke opmars naar Formule 4, GP3 en behaalt podiumplaatsen tijdens zijn eerste jaar in Formule 2 in 2019. Maar dan gaat het helemaal mis.