E-commerce Marketplaces
De verschuiving van traditionele winkels naar online winkels is een langlopende trend. In deze digitale tijd is het cruciaal om hierop in te spelen en een sterke online aanwezigheid te creëren via een geoptimaliseerde webshop. Maar dat is slechts het begin.
Ook het gedrag van de consument is veranderd. De koopervaring begint nu vaak online, waar je zelfstandig informatie zoekt, merkvoorkeuren ontwikkelt en weloverwogen keuzes maakt. Dit proces staat bekend als de online customer journey. Voor een webshop is het van essentieel belang om op elk punt van deze klantreis zichtbaar te zijn en de juiste boodschap over te brengen.
State-of-the-art webshops
Of het nu gaat om het ontwikkelen van een nieuwe webshop of het optimaliseren van een bestaande webshop; wij gaan graag samen met jou aan de slag om het beste resultaat te behalen. Door jouw branchekennis en onze online expertise te combineren, zetten we een webshop neer die voorziet in alle behoeften van de klant. En dat in elk stadium van de customer journey.
Wanneer de webshop staat, adviseren wij om ook direct verschillende marketing automation technieken te implementeren, zoals welkomstmails voor nieuwe klanten, herinneringen voor achtergelaten winkelmandjes of gepersonaliseerde verjaardagsaanbiedingen. Hiermee spreken we verschillende doelgroepen aan met op maat gemaakte inhoud op het juiste moment.
Vindbaarheid
Hoewel het informeren en verleiden van bezoekers cruciaal is voor jouw webshop, begint alles met het aantrekken van die bezoekers. Hier komt zoekmachineoptimalisatie en adverteren in zoekmachines om de hoek kijken.
Search Engine Optimization (SEO)
Zoekmachineoptimalisatie is een belangrijk onderdeel van je online zichtbaarheid en online prestaties. SEO is namelijk dé sleutel naar betere rankings binnen de zoekmachines. Deze rankings worden door veel verschillende factoren bepaald. Door optimaal in te spelen op deze verschillende factoren, beïnvloed je jouw rankings positief en behaal je goede posities met je producten of diensten.
Capital Advertising bouwt websites en webshops altijd volgens de laatste technische ontwikkelingen op het gebied van SEO. Op deze manier worden belangrijke SEO-indicators, zoals een snelle laadtijd en goede sitestructuur, gewaarborgd. Vanaf hier gaan onze online experts aan de slag met de front-end SEO, zoals het schrijven van geoptimaliseerde teksten, het plaatsen van geschikte afbeeldingen en het doorvoeren van linkbuilding.
Search Engine Advertising (SEA) & Google Ads
SEA is de betaalde tegenhanger van SEO. Met SEA betaal je de zoekmachine, bijvoorbeeld Google, om zichtbaar te zijn bij bepaalde zoekopdrachten. Maar Google Ads biedt nog veel meer dan alleen traditionele tekstadvertenties in zoekmachines. Enkele andere mogelijkheden die we kunnen benutten, zijn:
- Display: Deze visuele advertenties worden getoond op websites en in apps binnen het Google Display Netwerk, waardoor je je merkbekendheid kunt vergroten en een breder publiek kunt bereiken.
- Shopping: Als je fysieke producten verkoopt, kunnen Shopping Ads productafbeeldingen, prijzen en winkelinformatie weergeven aan mensen die op zoek zijn naar wat je te bieden hebt.
- Performance Max: Dit is een combinatie van Search-, Display-, Video- en Shopping advertenties. Deze campagnes gebruiken geavanceerde AI-optimalisatie om je advertenties op verschillende Google-platformen te verbeteren en maximale prestaties te behalen.
- Discovery: Dit campagnetype combineert het bereik van Google-services met de intentiesignalen van klanten. Hiermee kun je bijzonder visuele en inspirerende gepersonaliseerde advertenties laten zien aan mensen die ervoor openstaan je merk te ontdekken en hiermee engagement te hebben.
Expansie via marketplaces
Naast jouw eigen webshop, bieden marketplaces zoals Bol.com en Amazon enorme kansen voor online verkoop. Wij helpen je graag om jouw producten ook op deze platformen te presenteren en campagnes te optimaliseren, waardoor jouw bereik en verkoopkansen toenemen.
Glycine Be an Airman
Capital Advertising heeft een reputatie opgebouwd in campagnes voor horlogemerken. Niet verwonderlijk dus dat begin 2017 ook het Zwitserse Glycine zich bij ons bureau meldde. Een fameus merk, dat absoluut wat nieuwe energie kon gebruiken. Glycine maakt sinds 1914 horloges, die vooral bij luchtvaartliefhebbers populair zijn. Door de jaren heen heeft het een specifieke lijn van horloges in stand gehouden, die de sterke fundamenten van het merk belichamen en een afspiegeling zijn van hun tijd. Het streven naar uitmuntendheid tegen betaalbare prijzen is een hoeksteen van de Glycine-filosofie. De sterke erfenis van het bedrijf, gecombineerd met de nadruk op robuuste en betrouwbare producten, maakt Glycine vandaag de dag een gerespecteerde naam in de Zwitserse horlogerie.
De collectie van Glycine omvat zowel Quartz-aangedreven als automatische horloges, geproduceerd volgens de hoogste normen. De oprichter van Glycine, Eugene Meylan, streefde met zijn eerste modellen naar absolute perfectie. Dit streven naar uitmuntendheid en kwaliteit leeft voort in huidige modellen, zoals de Airman, de Airpilot, de Bienne en de Combat. Glycine horloges blijven de hoogste standaard van kwaliteit handhaven. Aan Capital Advertising om deze kwaliteit en erfenis aan de wereld te tonen.
>>Innovatie en topsport ontmoeten elkaar
Wereldwijd atletiekspektakel in Hengelo
Jaarlijks worden in Hengelo de FBK Games georganiseerd, een eerbetoon aan de legendarische Nederlandse atlete Fanny Blankers-Koen, die vier gouden medailles won op de Olympische Spelen van 1948 in Londen. Als onderdeel van de World Athletics Continental Tour Gold behoort FBK Games tot de meest prominente atletiekevenementen ter wereld.
Dit prestigieuze evenement biedt een indrukwekkend scala aan atletiekonderdelen, waaronder sprinten, hordelopen, verspringen, speerwerpen en kogelstoten. Elk onderdeel wordt gekenmerkt door de aanwezigheid van wereldklasse atleten, zoals Sifan Hassan op de 10.000 meter, Femke Bol op de horden en tal van Amerikaanse atleten op hun specialisme.
Innovatie en ontwikkeling
De FBK Games dienen niet alleen als podium voor atletieksterren, maar fungeren ook als een proeftuin voor nieuwe innovaties en concepten in de atletiekwereld. Zo werden nieuwe verspringformats geïntroduceerd en vonden primeurs plaats, zoals het testen van de Wavelight-technologie.
Heroes makes you fly
Uncovering the best-kept secret of Den Bosch
Dribbel, pass, dunk... alley-oop score! Tijd om te juichen is er bijna niet, want het andere team dribbelt alweer weg. Zodra je de Maaspoort betreedt, thuishaven van Heroes Den Bosch, voel je het: dit wordt een spektakel. Verbluffende driepunters, blocks en dunks worden afgewisseld met meeslepende pauzes, waar acrobatische dance acts en half court shots je aandacht vasthouden. Heroes is absoluut een van de best bewaarde geheimen van Den Bosch.
Als partner van de club is het de opdracht van Capital Sports om dit geheim aan een groter publiek te onthullen. Want sport op het hoogste niveau en entertainment dat dat niveau evenaart, verdienen het om gezien te worden door zoveel mogelijk mensen. Het doel is het vergroten van de fanbase, het aantrekken van nieuwe sponsoren en het promoten van basketbal binnen én buiten de Brabantse hoofdstad.