De kracht van visuele verhalen is niet te onderschatten. Onze creatieve studio is het kloppende hart van ons bureau, waar ontwerpers zich vastbijten in een breed scala uitdagende opdrachten. Of het nu gaat om een wereldwijde campagne, een social media-actie, productontwerp, webdesign, brochures, of meer: alles draait om het vertellen van jouw verhaal via creatief ontwerp.

Unieke huisstijlen
Jouw merkidentiteit is de sleutel tot het onderscheiden van jouw bedrijf van de rest. Of het nu gaat om het creëren van een geheel nieuwe huisstijl of het verfijnen van een bestaande, we gaan verder dan slechts een logo en een kleurenpalet. Onze ontwerpers zorgen voor de kern van jouw visuele identiteit, waaronder:

  • Logo
  • Typografie
  • Kleuren
  • Vormen
  • Illustraties & iconen

Maar we gaan verder dan dat. We denken ook mee over de tone-of-voice, de levensduur van je huisstijl en de consistentie waarmee deze doorgevoerd kan worden. Dit doen we voor online én offline uitingen en voor internationale én lokale klanten.

Online & offline
Wij weten dat ontwerp zich niet beperkt tot een scherm. Ons werk omvat het creëren van een impactvolle visuele aanwezigheid voor jouw merk, ongeacht het medium. Zo is het modelabel MIKKY KI. ontstaan bij Capital Advertising. Sinds de lancering in 2019 zijn we nauw betrokken geweest bij het merk. We hebben de identiteit en positionering van MIKKY KI. onderzocht en vertaald naar een uitgebreide huisstijl die via verschillende kanalen wordt uitgedragen. Van kledingontwerpen tot online beelden voor de webshop, nieuwsbrieven, social media en reclamecampagnes - elk detail is met zorg uitgewerkt.

Daarnaast hebben we ook de fundamenten gelegd voor de complete marketingcommunicatie van wereldwijde merken zoals Invicta en Glycine. Dit omvatte niet alleen de horlogeverpakkingen, maar ook de inrichting van stands op de Baselworld-beurs en de vormgeving van flagship stores in New York (Times Square en World Trade Center).

Internationaal & lokaal
Maar niet alleen internationale merken komen bij Capital Advertising uit, ook de branding of een nieuwe folderlijn voor een lokaal opererend bedrijf krijgt bij ons de volle aandacht. We trachten altijd een unieke uitstraling te creëren, die bij het bedrijf of het merk past. Elke huisstijl vertelt zijn eigen verhaal.

Newsletter Taxperience & APNT 1 test

Taxperience

Don't act standard. Set the standard

Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Het team van Capital Advertising gaf ze een huisstijl die bij die uitstraling past. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.

Laten we beginnen bij die nieuwe pay-off: Don’t act standard. Set the standard. Een combinatie van de eerdere slogan ‘niet zo standaard’ en de ambitie van Taxperience om het beter te doen dan alle anderen in de branche. Oftewel: om zich niet aan de standaard te houden, maar om zelf een nieuwe standaard neer te zetten.

Wie het kantoor van Taxperience binnenstapt, ziet dat dit niet zomaar een uitspraak is. Het is een belofte. Met kunst aan de muur, een beeld van een aap midden in het kantoor en een team dat bereid is om altijd een stap extra te zetten, laat de Bossche taxorganisatie zien dat ze echt anders zijn dan hun branchegenoten.

>>

Evi van Lanschot

Beleggen met oog voor de wereld

Beleggingspartner voor de toekomst

Van Lanschot is de oudste onafhankelijke private bank van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. Een bank met een reputatie om in te lijsten, die zich een partner toont van veel ondernemende en vermogende particulieren. Maar het is ook een bank die begrijpt dat tijden veranderen. Zo werd Evi geboren: de beleggingscoach die de kennis van de private bank online bracht. Capital Advertising stond mede aan de wieg van de identiteit en huisstijl van Evi en mag haar nu helpen groeien.

Doelgerichte communicatie
Wat Evi onderscheidt, is haar professionele, persoonlijke en ervaren aanpak. Ze combineert deskundigheid met op maat gemaakte beleggingsstrategieën, waarbij je financiële welzijn centraal staat.

>>
Evi van Lanschot

Invicta's SEC Magazine

Runs like
clockwork

Invicta is een van de snelst groeiende horlogemerken ter wereld. Met honderden nieuwe releases en samenwerkingen per maand volgen de ontwikkelingen elkaar in rap tempo op. Er is content in overvloed. Vandaar dat één keer per jaar SEC Magazine wordt uitgebracht. Een lijvig boekwerk waarin de jaarlijkse hoogtepunten zijn gebundeld en creatief worden uitgelicht. Capital Advertising verzorgt voor het bedrijf uit Miami de complete productie, inclusief redactie, copy en vormgeving. In februari 2023 is alweer de vierde editie gepresenteerd.

“Wat begon als een uit de hand gelopen magazine voor Invicta fans, is nu uitgegroeid tot een fundamenteel onderdeel van de merkidentiteit. SEC Magazine wordt alleen verspreid onder de voornaamste relaties en verzamelaars en mag met recht een collector’s item worden genoemd.”

De kracht van SEC Magazine zit in de bladformule. De doelgroep en de boodschap van Invicta hebben we vertaald in een redactioneel stramien dat de basis vormt van alle nummers.

>>
Invicta Sec Magazine binnenwerk
Mikky Ki fotoshoot op de Dam

MIKKY KI.

Meer dan een kledinglijn

Vanaf de introductie in 2019 is Capital Advertising actief betrokken bij het kledingmerk MIKKY KI.. Samen met Mikky keken we naar de identiteit en positionering van het merk, om vervolgens via verschillende kanalen te laten zien waar MIKKY KI. voor staat. Al met al goed voor een webshop met veel traffic en meteen al een gezonde omzet vanuit een groeiende internationale klantenkring.

Ieder merk wil opvallen. Maar hoe zorg je ervoor dat je content niet verdwijnt tussen alle content op Facebook en Instagram? Voor MIKKY KI. ontwikkelden we een game tijdens Halloween, een periode waar veel bedrijven op anticiperen en dus veel content online aanwezig was.

>>

Radboud Report Oncologie

Inzichten, innovaties en samenwerking tegen kanker

Radboud Report Oncologie is een uitgave van het Radboudumc Centrum voor Oncologie, ontwikkeld in samenwerking met Capital Advertising. Het magazine, gericht op zowel medische professionals als geïnteresseerden buiten het vakgebied, belicht de meest recente ontwikkelingen in kankeronderzoek en behandelingen. Van de eerste redactievergadering tot de uiteindelijke verspreiding speelt Capital Advertising een actieve rol. Dit omvat het voeren van boeiende interviews, het verzorgen van fotografie, het schrijven van teksten en het creëren van een visueel aantrekkelijke opmaak die perfect aansluit bij de gewenste uitstraling.

>>
Medisch specialist Radboudumc

Spreekt ons werk je aan?

Neem contact op voor
een kennismaking

Expertise op ieder vlak

Disciplines

Campagne

Een doordachte en krachtige campagne maakt het verschil, brengt een merk tot leven en overtreft alle doelen. In plaats van zomaar een idee, werken we met jou samen om een meesterplan voor jouw merk te creëren.

Data & Technologie

In marketing gaat het allang niet meer alleen om creativiteit. De sleutel tot succes ligt in het gebruik van data en technologie om een dieper begrip van de doelgroep te verkrijgen en dit om te zetten in effectieve strategieën.

Social media

Het huidige social media landschap is dynamisch en altijd in beweging. Of het nu gaat om organische contentdistributie of betaalde advertenties, wij hebben de expertise om je merk te laten schitteren.

E-commerce
& Marketplaces

De verschuiving van traditionele naar online winkels is een langlopende trend. Het is cruciaal hierop in te spelen en een sterke online aanwezigheid te creëren via een geoptimaliseerde webshop. Maar dat is slechts het begin.

Content

Een beeld zegt vaak meer dan duizend woorden. Een boodschap komt beter door wanneer deze tot de verbeelding spreekt. Foto en video zijn daarom misschien wel de belangrijkste onderdelen van een sterke campagne. Daar zijn wij ons zeer bewust van.

Marketing
automation

De marketeer die lukraak duizenden mails en pushmeldingen verstuurt, krijgt al snel het label van spammer. Gelukkig kan het ook slimmer en persoonlijker. Marketing automation biedt uitkomst.

Sportmarketing

Al decennialang verbinden wij onze naam aan ’s werelds grootste sporters en sportorganisaties. Dat doen we met een gezamenlijk streven naar topprestaties. Het doel is altijd hetzelfde, het speelveld anders.

Gamification

Gamification is een cruciaal instrument voor bedrijven. Je kunt je onderscheiden van je concurrenten, je potentiële klanten vermaken en tegelijkertijd je marketingdoelstellingen te behalen.

Huisstijl & Design

De kracht van visuele verhalen is niet te onderschatten. Onze creatieve studio is het kloppende hart van ons bureau, waar ontwerpers zich vastbijten in een breed scala uitdagende opdrachten.