Content
Bij Capital Advertising hebben we meer dan drie decennia ervaring in het creëren van boeiende audiovisuele presentaties en interactieve formats. We hebben onze expertise toegepast in diverse projecten, waaronder televisie- en bioscoopcommercials, beurs- en congresdemonstraties, games, social media visuals, productfotografie, websites met audiovisuele elementen, cursusprogramma's en grootschalige filmvoorstellingen.
De kracht van beeld
Een beeld zegt vaak meer dan duizend woorden. Een boodschap komt beter door wanneer deze tot de verbeelding spreekt. Foto en video zijn daarom misschien wel de belangrijkste onderdelen van een sterke campagne. Daar zijn wij ons zeer bewust van. Door de jaren heen hebben we opvallende campagnes gecreëerd waarin foto's en video's de hoofdrol speelden voor gerenommeerde klanten zoals S. Coifman, Invicta USA, TechnoMarine en Glycine.
Daarnaast beseffen we dat beelden de algehele uitstraling van je merk of product bepalen. Zo zien we product- en sfeerfotografie als essentiële onderdelen die niet mogen worden overgeslagen bij het ontwerp van een nieuwe website. En niet alleen bij een nieuwe website of webshop, maar ook bij bijvoorbeeld je social media feed, e-mails of advertenties.
Professioneel en perfectionistisch
Fotografie is kunst. Maar het is ook een vaardigheid. Voor de juiste belichting, positie en techniek is altijd een professional nodig. Bij Capital Advertising denken we daar niet te licht over. Daarom beschikken we over een compleet camerateam en tijdens fotoshoots over faciliteiten voor beeldbewerking ter plaatse. Een voorbeeld is de jaarlijkse Invicta Cruise naar de Bahama's, waar we de fotografie, video-opnames én social media posts allen direct op locatie verzorgen.
Alles onder één dak
We hebben alle disciplines voor foto en video onder één dak. Strategie, creatie en techniek werken hier nauw met elkaar samen. Tekst en beeld versterken elkaar, waardoor de boodschap niet alleen wordt overgebracht, maar ook aanspreekt en blijft hangen. Deze werkwijze heeft al veel klanten naar ‘s-Hertogenbosch getrokken.
Invicta Invincible in Detail
Bij Capital Advertising zijn we trots op onze langdurige en vruchtbare samenwerking met Invicta Watch Group, een van 's werelds sterkst groeiende horlogemerken. Wat begon als een spannende uitdaging om een corporate campagne te creëren, groeide uit tot tal van bijzondere projecten over de gehele wereld. In de afgelopen acht jaar hebben we talloze projecten voor Invicta Watch Group uitgevoerd. Van Baselworld tot de Bahama's, van Miss Piggy tot Star Wars. We nemen je mee op een reis door enkele van onze meest opmerkelijke prestaties met Invicta.
Het begon allemaal met een gedurfde visie. Invicta Watch Group, met bijna 200 jaar aan horloge-ervaring, had nog nooit eerder een grootschalige corporate campagne gelanceerd. Het team van Capital Advertising wist dat we iets uitzonderlijks moesten creëren. Na uitgebreide brainstormsessies met het marketingteam van Invicta op hun hoofdkantoor in Miami en bij ons in het vertrouwde 's-Hertogenbosch, ontstond het thema 'Invincible in Detail'.
>>Invicta's SEC Magazine
Runs like
clockwork
Invicta is een van de snelst groeiende horlogemerken ter wereld. Met honderden nieuwe releases en samenwerkingen per maand volgen de ontwikkelingen elkaar in rap tempo op. Er is content in overvloed. Vandaar dat één keer per jaar SEC Magazine wordt uitgebracht. Een lijvig boekwerk waarin de jaarlijkse hoogtepunten zijn gebundeld en creatief worden uitgelicht. Capital Advertising verzorgt voor het bedrijf uit Miami de complete productie, inclusief redactie, copy en vormgeving. In februari 2023 is alweer de vierde editie gepresenteerd.
“Wat begon als een uit de hand gelopen magazine voor Invicta fans, is nu uitgegroeid tot een fundamenteel onderdeel van de merkidentiteit. SEC Magazine wordt alleen verspreid onder de voornaamste relaties en verzamelaars en mag met recht een collector’s item worden genoemd.”
Radboud Report Oncologie
Inzichten, innovaties en samenwerking tegen kanker
Radboud Report Oncologie is een uitgave van het Radboudumc Centrum voor Oncologie, ontwikkeld in samenwerking met Capital Advertising. Het magazine, gericht op zowel medische professionals als geïnteresseerden buiten het vakgebied, belicht de meest recente ontwikkelingen in kankeronderzoek en behandelingen.
Van de eerste redactievergadering tot de uiteindelijke verspreiding speelt Capital Advertising een actieve rol. Dit omvat het voeren van boeiende interviews, het verzorgen van fotografie, het schrijven van teksten en het creëren van een visueel aantrekkelijke opmaak die perfect aansluit bij de gewenste uitstraling.
Taxperience
Don't act standard. Set the standard
Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Het team van Capital Advertising gaf ze een huisstijl die bij die uitstraling paste. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.
Laten we beginnen bij die nieuwe pay-off: Don’t act standard. Set the standard. Een combinatie van de eerdere slogan ‘niet zo standaard’ en de ambitie van Taxperience om het beter te doen dan alle anderen in de branche. Oftewel: om zich niet aan de standaard te houden, maar om zelf een nieuwe standaard neer te zetten.
Wie het kantoor van Taxperience binnenstapt, ziet dat dit niet zomaar een uitspraak is. Het is een belofte. Met kunst aan de muur, een beeld van een aap midden in het kantoor en een team dat bereid is om altijd een stap extra te zetten, laat de Bossche taxorganisatie zien dat ze echt anders zijn dan hun branchegenoten.
>>Trust the process
I am here to nurture your leads
Ideo kan met Intelligent Asset Management onderhoud voorspellen. Wij maakten de marketing van IAM ook voorspelbaar. Ideo is marktleider in het verbeteren van service- en onderhoudsprocessen in SAP. Het bedrijf kwam met iets nieuws, namelijk Intelligent Asset Management: de volgende stap in de verbetering van onderhoudsprocessen. Om deze nieuwe SAP-suite succesvol op de markt te zetten, schakelde Ideo Capital Advertising in. Een uitdaging die vroeg om een doordacht marketingplan met nieuwe processen. Maar hoe verbeter je de processen van een processpecialist?
I am here
De IAM-suite van Ideo beantwoordt aan een behoefte waarvan veel van de potentiële afnemers zich nog niet bewust zijn. Belangrijke elementen in de marketingstrategie zijn dan ook: herkenbaarheid, kundigheid en vertrouwen.