Moderne en frisse merkidentiteit

Nieuwe huisstijl geeft cultureel centrum passende uitstraling

Cultureel Centrum Elckerlyc, gevestigd in het hart van Hilvarenbeek, is de bruisende thuisbasis voor een rijke verscheidenheid aan culturele evenementen en kunstvormen. Het centrum vormt het sfeervolle podium voor inspirerende uitvoeringen en activiteiten, zowel voor als door de bevlogen gemeenschap van Hilvarenbeek. Bij Cultureel Centrum Elckerlyc draait alles om het samenbrengen van mensen en het creëren van gedenkwaardige momenten in een culturele omgeving.

Elckerlyc

Een nieuw hoofdstuk in stijl
Ter gelegenheid van de nieuwbouw van dit veelzijdige culturele bolwerk, sloeg Elckerlyc de handen ineen met Capital Advertising. Het doel was het ontwikkelen van een geheel nieuwe huisstijl om de uitstraling van het cultureel centrum te moderniseren en te verfrissen. De nieuwe huisstijl vormde het startpunt voor een opwindend nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Elckerlyc en weerspiegelt het bruisende culturele leven dat hier plaatsvindt.

Elckerlyc app als culturele gids
Naast de herziening van de huisstijl heeft Cultureel Centrum Elckerlyc een innovatieve Elckerlyc app geïntroduceerd. Deze app fungeert als de ultieme culturele gids. Hiermee blijven bezoekers op de hoogte van het laatste nieuws en het meest actuele programma van Elckerlyc. Dankzij deze handige app heb je een schat aan informatie binnen handbereik, waar je ook bent.

Bij Capital Advertising zijn we er trots op dat we hebben mogen bijdragen aan de verrijking en vernieuwing van Cultureel Centrum Elckerlyc. We blijven toegewijd aan het ondersteunen van culturele instellingen zoals Elckerlyc om hun boodschap te verspreiden en hun doelstellingen te verwezenlijken, en om bij te dragen aan een cultureel rijke en diverse samenleving.

Laat je inspireren door het Caps magazine

We sturen het je graag toe

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld Invicta en Marvel Star Wars

Invicta & Marvel

Rond de lancering van Disney’s Star Wars Episode VIII, The Last Yedi zorgde ons creatieve team dat alle horloges gelijk werden (weg)gezet. Via het Force Friday platform waren de Star Wars horloges van Invicta binnen enkele uren uitverkocht.

Groen dak Waterschap Aa en Maas

Waterschap Aa en Maas

Om zijn groene initiatieven te stimuleren, heeft Waterschap Aa en Maas een nieuwe subsidieregeling in het leven geroepen: de subsidie voor klimaatbestendige maatregelen. Denk aan groene daken, groene gevels en regentonnen.

Abri campagne Heineken

Heineken

Bij Heineken is men nooit vergeten dat de essentie van kwaliteit niet wordt gemeten in de grootte van het merk, maar in de verfrissende smaaksensatie van het bier. Het houdt vast aan de visie van Gerard Adriaan Heineken, waarin kwaliteit, perfectie en verfrissing centraal staan.

Campagnebeeld TechnoMarine Ibiza zonnen op dek jacht

TechnoMarine

In 2015 benaderde het prestigieuze Zwitserse horlogemerk TechnoMarine ons voor een grootschalige wereldwijde relaunch. De uitdaging was duidelijk: het merk had behoefte aan een nieuwe identiteit en een krachtige wereldwijde campagne.