Heineken
PR en interne communicatie
Lokale partner voor communicatie
De magie van Heineken in woord en beeld
Het verhaal van Heineken begon met een microbrouwerij, 140 jaar geleden. Vandaag de dag is Heineken 's werelds nummer 1 biermerk, met 25 miljoen Heineken biertjes die dagelijks worden geserveerd in 192 landen. Ondanks de wereldwijde aanwezigheid is men bij Heineken nooit vergeten dat de essentie van kwaliteit niet wordt gemeten in de grootte van het merk, maar in de verfrissende smaaksensatie van het bier. Heineken houdt vast aan de visie van zijn grondlegger, Gerard Adriaan Heineken, waarin kwaliteit, perfectie en verfrissing centraal staan.
De gigantische hoeveelheid Heineken biertjes die wereldwijd worden gedronken, komen voor een groot gedeelte uit de Heineken brouwerij in ‘s-Hertogenbosch. De Nederlandse multinational heeft niet alleen een rijke geschiedenis in het creëren van kenmerkende bieren, maar ook een diepgewortelde verbinding met de stad waar zijn bieren gebrouwen worden. Deze verbinding wordt vormgegeven door samen te werken met lokale partners. Capital Advertising is partner voor de communicatie in en rond de Heineken brouwerij.
We profileren Heineken als een mooie werkgever en een organisatie die oog heeft voor de regio en de toekomst. Bovendien verzorgen we met video en print een aantal middelen ten behoeve van de interne communicatie, die overigens niet alleen op de brouwerij in 's-Hertogenbosch worden ingezet. Inmiddels hebben namelijk de vestigingen in Zoeterwoude en Amsterdam ook de weg naar ons bureau gevonden.
We profileren Heineken als een mooie werkgever en een organisatie die oog heeft voor de regio en de toekomst. Bovendien verzorgen we met video en print een aantal middelen ten behoeve van de interne communicatie, die overigens niet alleen op de brouwerij in 's-Hertogenbosch worden ingezet. Inmiddels hebben namelijk de vestigingen in Zoeterwoude en Amsterdam ook de weg naar ons bureau gevonden.