Lokale partner voor communicatie

De magie van Heineken in woord en beeld

Het verhaal van Heineken begon met een microbrouwerij, 140 jaar geleden. Vandaag de dag is Heineken 's werelds nummer 1 biermerk, met 25 miljoen Heineken biertjes die dagelijks worden geserveerd in 192 landen. Ondanks de wereldwijde aanwezigheid is men bij Heineken nooit vergeten dat de essentie van kwaliteit niet wordt gemeten in de grootte van het merk, maar in de verfrissende smaaksensatie van het bier. Heineken houdt vast aan de visie van zijn grondlegger, Gerard Adriaan Heineken, waarin kwaliteit, perfectie en verfrissing centraal staan.

Heineken abri Den Bosch
Heineken abri Den Bosch
De gigantische hoeveelheid Heineken biertjes die wereldwijd worden gedronken, komen voor een groot gedeelte uit de Heineken brouwerij in ‘s-Hertogenbosch. De Nederlandse multinational heeft niet alleen een rijke geschiedenis in het creëren van kenmerkende bieren, maar ook een diepgewortelde verbinding met de stad waar zijn bieren gebrouwen worden. Deze verbinding wordt vormgegeven door samen te werken met lokale partners. Capital Advertising is partner voor de communicatie in en rond de Heineken brouwerij.

We profileren Heineken als een mooie werkgever en een organisatie die oog heeft voor de regio en de toekomst. Bovendien verzorgen we met video en print een aantal middelen ten behoeve van de interne communicatie, die overigens niet alleen op de brouwerij in 's-Hertogenbosch worden ingezet. Inmiddels hebben namelijk de vestigingen in Zoeterwoude en Amsterdam ook de weg naar ons bureau gevonden.

Spreekt ons werk voor Heineken je aan?

Neem contact op voor
een kennismaking

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld Cagemax hond kijkend naar een groot bot

Cagemax

Cagemax uit Zaltbommel is een toonaangevende speler in de markt van dierlijke eiwitten en vetten. Met een wereldwijd bereik en een indrukwekkend netwerk van leveranciers en afnemers op vrijwel elk continent, schittert Cagemax op de internationale markt.

Schaatsers Team Jumbo-Visma

Jumbo-Visma

Bij Capital Sports delen we de passie voor twee van Nederlands geliefde sporten: wielrennen en schaatsen. Al meer dan tien jaar zijn we trots partner van Team Jumbo-Visma. Sinds 2021 zijn we zelfs in hetzelfde pand gevestigd als het wieler- en schaatsteam.

Campagnebeeld S. Coifman

S. Coifman

In 1906 perfectioneerde Simon Coifman zijn eerste horloge-uurwerk in Chiasso, Zwitserland. Een jaar later begon hij tijdinstrumenten te vervaardigen voor metaalbewerkers, steenhouwers, kopersmeden en andere lokale ambachtslieden.

Medisch specialist Radboudumc

Radboudumc

Radboud Report Oncologie is een uitgave van het Radboudumc Centrum voor Oncologie, ontwikkeld in samenwerking met Capital Advertising. Het magazine belicht de meest recente ontwikkelingen in kankeronderzoek en behandelingen.