Invicta & Marvel
Opvallende campagnes
Alle verkooprecords gebroken
Campagnes laten characters tot leven komen
Het internationale horlogemerk Invicta brengt verschillende horlogelijnen op de markt rond de superhelden van Marvel, DC Comics en Disney: van Spiderman tot Black Panther en van Batman tot Captain America. Capital Advertising heeft deze characters opnieuw tot leven laten komen in opvallende campagnes.
Invicta heeft verschillende samenwerkingen met Marvel, DC Comics en Disney en daardoor diverse licenties om producten en content te creëren met de superhelden uit deze stallen. Een mooie uitdaging voor het creatieve team van Capital Advertising. Hoe koppel je de characters effectief aan de horloges en welke content sluit naadloos aan bij het merk Invicta?
De film Spiderman is een wereldwijde kaskraker. Voor de gelijknamige horlogelijn van Invicta hebben wij voortbordurend op de film diverse content verzorgd. Tijdens de lancering van de horloges werden alle verkooprecords gebroken. Dit was vooral te danken aan de social media inspanningen van het merk. Daarnaast verzorgde Capital Advertising verschillende Facebook contests voor interactie met de doelgroep en het verzamelen van gegevens van de fans.
Rond de lancering van Disney’s Star Wars Episode VIII, The Last Yedi (Ryan Johnson, 2017) zorgde ons creatieve team ook dat alle horloges gelijk werden (weg)gezet. Via Force Friday, het platform voor alle merchandise van Star Wars, waren alle Star Wars horloges van Invicta binnen enkele uren uitverkocht. Inderdaad, aardig in trek bij de bijna cult-achtige fans van deze inmiddels legendarische filmserie die is ontsproten uit de fantasie van George Lucas.