Statistieken Bitcoin Halving Game

CA 2024 statistics icons-02 Registrations
5.784

Registraties       

CA 2024 statistics icons-01 Total Sessions
9.783

Aantal sessies

CA 2024 statistics icons-03 Conversion
1,69

Conversies

CA 2024 statistics icons-04 Time
06:16

Tijd per bezoek

Opvallen, leads genereren en engagement verhogen

Anycoin Direct zet in op de kracht van gamification

De Bitcoin Halving is een gebeurtenis waarbij de beloning voor het delven van nieuwe bitcoins wordt gehalveerd. Het doel van de halvering is om de inflatie van Bitcoin te verminderen en een schaarste-effect te creëren, vergelijkbaar met edelmetalen zoals goud. Dit heeft invloed op de prijs en de dynamiek van het Bitcoin-ecosysteem.

Het Bitcoin-protocol is ontworpen om elke 210.000 blokken een halvering te laten plaatsvinden. Aangezien blokken gemiddeld elke 10 minuten worden gedolven, komt het erop neer dat er ongeveer om de vier jaar een Bitcoin Halving plaatsvindt. De meest recente Bitcoin Halving was op 20 april 2024. Een belangrijke gebeurtenis in de wereld van crypto, die Anycoin Direct niet zomaar aan zich voorbij kon laten gaan.

Make crypto fun again
Anycoin Direct, opgericht in 2013, is een Nederlands crypto exchange platform. Je kunt er crypto kopen, verkopen, ruilen en bewaren. Met meer dan een decennium aan ervaring staat Anycoin klaar om zowel beginners als doorgewinterde investeerders te begeleiden in het beheren van hun crypto. Het is vastberaden om de currency toegankelijk te maken voor iedereen. Dat doet het onder het motto ‘Make crypto fun again’.

Ludieke game
Om de Bitcoin Halving te vieren, ontwikkelden we een toegankelijke en leuke game. Het unieke spel daagt spelers uit om in 60 seconden zoveel mogelijk bitcoins te halveren en zo punten te verdienen. Hoe meer bitcoins correct gehalveerd, hoe hoger de score. Maar pas op: het halveren van andere munten levert minpunten op. Spelers met de hoogste scores in het leaderboard konden rekenen op fantastische prijzen van Anycoin Direct.

Engagement verhogen
Een game past uitstekend binnen de gedachte van Anycoin om crypto leuk te maken, maar het is veel meer dan alleen een bron van vermaak. Gamification is een krachtige marketingtool, onder andere om je merk op te laten vallen, engagement te verhogen en leads te genereren. Zo heeft ook Anycoin Direct ervaren. Met 5.784 registraties is de database van het cryptoplatform flink uitgebreid en zijn bestaande profielen verrijkt. Bovendien heeft Anycoin vanuit een inhoudelijk vertrekpunt, de Bitcoin Halving, op speelse wijze de band met zijn volgers en klanten versterkt.

Let's play!
Capital Advertising realiseert gamification-projecten voor klanten compleet van concept en uitvoering tot promotie en leadgeneratie. Ons team bestaat uit creatieve professionals die zorgen voor een uniek concept en een professioneel ontwerp, ondersteund door technische online marketeers die applicaties vanaf nul ontwikkelen en deze slim promoten via online advertenties en social media. Net als Anycoin Direct profiteren van de kracht van gamification? Neem contact met ons op via onderstaand formulier of +31 (0)73 613 30 30.

Gamification inzetten voor jouw merk?

We denken graag met je mee

Meer naamsbekendheid via PSV

Anycoin Direct bouwt aan merk met sportpartnerships

Ondanks de Nederlandse wortels en het succes in Europa, neemt Anycoin Direct in Nederland nog niet de nummer 1-positie in als we kijken naar het klassement van aantal gebruikers. Daarom ging men een partnership aan met PSV. Sportmarketing is al jaren een succesvolle manier om naamsbekendheid van merken te vergroten. Combineer dat met een wereldwijde trend waarbij crypto en sport elkaar ontmoeten, en je krijgt een gouden match.

>>
Anycoin en PSV

Compleet nieuwe merkidentiteit Taxperience

Sprankelend imago als inspiratie voor upgrade huisstijl

Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Het team van Capital Advertising gaf ze een huisstijl die bij die uitstraling paste. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.

Laten we beginnen bij die nieuwe pay-off: Don’t act standard. Set the standard. Een combinatie van de eerdere slogan ‘niet zo standaard’ en de ambitie van Taxperience om het beter te doen dan alle anderen in de branche. Oftewel: om zich niet aan de standaard te houden, maar om zelf een nieuwe standaard neer te zetten. Wie het kantoor van Taxperience binnenstapt, ziet dat dit niet zomaar een uitspraak is. Het is een belofte.

>>
Taxperience huisstijl

Lancering F2 team Invicta Racing

Voor horlogemerk Invicta was de crew van Capital Sports actief op het landgoed van Holkham Hall in Engeland. Het Amerikaanse horlogebedrijf heeft veel affiniteit met racing en sponsort daarom sinds 2023 een Formule 2 raceteam. Met ingang van 2024 draagt dit raceteam ook de naam van zijn sponsor: Invicta Racing. Om deze stap onder race- en horlogeliefhebbers wereldwijd bekendheid te geven, schakelde Invicta zijn vaste marketingbureau Capital Sports uit Den Bosch in, met wie het al bijna 10 jaar een hechte samenwerking heeft.

Voor de campagne reisde de crew niet af naar een racecircuit, maar naar een Engels landhuis, dicht bij de kust, enkele honderden kilometers ten noorden van Londen. Het landhuis Holkham Hall werd in het begin van de 17e eeuw gebouwd door Thomas Coke, Earl of Leicester of Holkham.

>>

Spreekt ons werk je aan?

Neem contact op voor een kennismaking