Anny speelt prominente rol in campagne

Succesvolle winkel bouwt sterke online aanwezigheid op

Met bijna 50 jaar ervaring in de juweliersbranche is Anny van Buul een gevestigde naam in 's-Hertogenbosch en ver daarbuiten. In 1975 opende Anny haar eigen juwelierszaak in het hart van de stad. Sindsdien heeft haar onderneming zich ontwikkeld tot juwelier met de grootste collectie sieraden en horloges in Zuid-Nederland. De sleutel tot dit succes? Een onwankelbare toewijding aan vakmanschap, gecombineerd met een ongeëvenaarde service die door de jaren heen het handelsmerk van het bedrijf is geworden.

Anny van Buul

Een juweel van een familieverhaal
Wat begon als het levenswerk van Anny, is uitgegroeid tot een echt familiebedrijf. Haar zonen, Wim en Ronald, sloten zich aan bij de onderneming en droegen bij aan de groei en bloei ervan. Deze hechte familieband vormt het hart van Anny van Buul Juweliers en heeft het bedrijf geholpen om een ongeëvenaarde collectie sieraden en horloges samen te stellen, die de hoogste standaard van vakmanschap en stijl belichaamt.

Hoewel Anny het inmiddels wat rustiger aan doet, is ze nog steeds een vertrouwd gezicht in de winkel en verwent ze haar klanten met de persoonlijke aandacht en expertise waar het bedrijf om bekend staat. Ze brengt haar jarenlange passie voor sieraad over aan iedereen die haar winkel bezoekt, of het nu voor een speciale gelegenheid is of gewoon om zichzelf te trakteren op iets moois. Anny's zorgzame en deskundige benadering heeft bijgedragen aan de blijvende populariteit van Anny van Buul Juweliers.

Een stralende toekomst
Naast het succes in de fysieke winkel heeft Anny van Buul Juweliers zich aangepast aan de moderne tijd door een sterke online aanwezigheid op te bouwen. Terwijl Anny graag betrokken blijft bij haar klanten, hebben haar zonen de digitale uitbreiding geleid, onder meer met het beheer van de website. Hiermee hebben klanten overal toegang tot de prachtige collecties van Anny van Buul Juweliers en genieten ze van het gemak van online winkelen.

Capital Advertising ondersteunt Anny van Buul Juweliers op gebied van marketing en communicatie, van een nieuwe huisstijl en website tot creatieve concepten en campagnes. Anny speelde zelf een prominente rol in de campagne rond de restyling van het logo van de zaak en ze gaf haar gewaardeerde klanten inspraak in het proces. We maakten drie verschillende voorstellen en klanten reageerden hierop via de website. Duizenden stemmen werden uitgebracht, wat resulteerde in een sterk draagvlak voor het nieuwe logo en de daarbij horende campagne.

Anny van Buul Juweliers staat synoniem voor traditie, vakmanschap en klantgerichtheid. Wij werken graag samen met deze eigentijdse juwelierszaak en blijven enthousiast bijdragen aan het verhaal van dit mooie bedrijf.

Time-out! Tijd om je strategie te bespreken

We staan voor je klaar

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld Invicta bergbeklimmer

Invicta

Wij zijn trots op onze langdurige en vruchtbare samenwerking met horlogemerk Invicta Watch Group. Wat begon als een spannende uitdaging om een corporate campagne te creëren, groeide uit tot tal van bijzondere projecten over de gehele wereld.

Opnames met spelers PSV voor Anycoin Direct

Anycoin Direct

De interesse om in cryptovaluta te investeren is de afgelopen jaren enorm gegroeid. Maar hoe doe je dat als de enige crypto die jij kent, de cryptogram in de krant is? Op het platform van Anycoin Direct kun je handelen in crypto en vragen stellen aan experts.

Cagemax hond kijkend naar groot bot 'Dare to be great'

Cagemax

Cagemax uit Zaltbommel is een toonaangevende speler in de markt van dierlijke eiwitten en vetten. Met een wereldwijd bereik en een indrukwekkend netwerk van leveranciers en afnemers op vrijwel elk continent, schittert Cagemax op de internationale markt.

Taxperience illustratie Albert Einstein

Taxperience

Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Wij gaven ze een huisstijl die bij die uitstraling past. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.