Invicta & Disney
Fotoshoot en videocontent
Op bezoek bij Miss Piggy en Kermit
Prestigieuze foto- en videoshoot met The Muppets in Miami
Voor het internationale horlogemerk Invicta hebben we de speciale Muppets lijn met Miss Piggy en Kermit de Kikker extra in de picture gezet. Invicta heeft een samenwerking met Disney. Dit biedt onder andere de mogelijkheid om verschillende horlogelijnen met bekende Disney characters op de markt te brengen. Een van die lijnen is dus gebaseerd op The Muppets, met onder andere Miss Piggy en Kermit de Kikker. Voor de fotoshoot zocht Capital Advertising de characters met haar crew op in Miami.
Bij zo’n prestigieuze productie gaan we natuurlijk voor het maximale resultaat. Daarom beschikten we ter plaatse over faciliteiten voor beeldbewerking en een camerateam voor videocontent. Namens Disney waren zeven mensen aanwezig voor de kleding en styling van Kermit en Miss Piggy. De juiste uitstraling van deze beroemdheden moet uiteraard streng bewaakt worden. Het resultaat mag er zijn. Schitterende beelden voor een markante horlogelijn.
Overigens werd rond de tijd van ons verblijf in Miami ook het online shopping televisiekanaal ShopHQ met succes ingezet voor de nieuwe Invicta Muppets collectie. Shop HQ is een digitale retailer, die slim gebruikmaakt van de combinatie televisie en online. De zender bereikt via de kabel 87 miljoen huishoudens in de VS. Capital Advertising verzorgt de social advertising voor deze Amerikaanse televisiezender, om de verkoop van de horloges via dit kanaal een boost te geven.
Capital Advertising werkt al vele jaren samen met de Invicta Watch Group. Wij verzorgen vanuit Den Bosch de wereldwijde marketingcommunicatie voor de horlogemerken Invicta, Glycine, TechnoMarine en S.Coifman. Hieronder vallen niet alleen campagnes, maar ook online activaties, het beheer en de invulling van de social media kanalen en het verzorgen van brochures, documentatie en de invulling van beurzen en evenementen.