Krachtig tweeluik creatieve concepten

Nieuwe campagne met behulp van AI

Op meer plekken in de markt wordt groei inmiddels eerder bepaald door het succes in personeelswerving dan door het succes in klantenwerving. In de specifieke niche arbeidsmarkt waarin APNT opereert, geldt dit principe nog sterker. Het vinden van de juiste netwerkspecialisten lijkt bijna op het zoeken naar een naald in een hooiberg, of om het op een andere manier te zeggen, naar een astronaut in een supermarkt.

All systems are go-1
Astronaut met popcorn voor de tv
Astronaut zit op de grond bij de wasmachine

Boost your career
De ‘A’ in APNT staat voor Apollo, dus de associatie met de befaamde Apollovluchten is gauw gemaakt. Apollo 13 riep de legendarische woorden “Houston, we have a problem” en APNT riep feitelijk hetzelfde. Dus ontwikkelde Capital Advertising behalve een nieuwe merkidentiteit en professionele website ook het concept ‘Boost your career’. Hierin worden de specialisten, symbolisch weergegeven als astronauten, geplaatst in alledaagse situaties die sterk contrasteren met hun buitengewone vaardigheden. Of het nu in de supermarkt is of bij de wasmachine, deze experts lijken op dat moment ver buiten hun element te zijn.

De 'Boost your career'-campagne roept deze netwerkspecialisten op hun carrière een impuls te geven en te solliciteren bij APNT, waar ze hun professionaliteit kunnen laten floreren als een raket die de ruimte in wordt geschoten. Omdat het aantal astronauten beperkt is, hebben we ervoor gekozen de traditionele fotoshoot achterwege te laten. In plaats daarvan hebben we geavanceerde AI-technologie ingezet om het beeldmateriaal te vervaardigen. Deze aanpak weerspiegelt de innovatieve geest van APNT, die net zo geavanceerd en state-of-the-art is.

Make the leap
Naast 'Boost your career' heeft Capital Advertising nog een ander inspirerend concept voor arbeidsmarktcommunicatie ontwikkeld: 'Make the leap'. Dit concept weerspiegelt de gedurfde stap die professionals kunnen zetten om hun carrière naar nieuwe hoogten te tillen, vergelijkbaar met een reuzensprong.

Hoewel de stap naar een andere baan soms klein lijkt, kan het een enorme sprong vooruit in iemands carrière betekenen. 'Make the leap' nodigt ambitieuze individuen uit om de sprong te wagen en deel uit te maken van een omgeving die even gedreven en professioneel is als zijzelf. In de wereld van testen, automatisering en netwerkmonitoring stelt APNT de standaard en dat is precies waar deze professionals een cruciale rol kunnen spelen.

De campagne benadrukt de synergie tussen APNT en deze experts en moedigt hen aan hun stempel te drukken bij prestigieuze klanten zoals Shell, ING, Defensie en Rijkswaterstaat. Het beroemde citaat "That’s one small step for a man, one giant leap for mankind" diende als inspiratie voor de campagne, waarbij de boodschap is om zelf geschiedenis te schrijven.

APNT streeft voortdurend naar het hoogste niveau van technologische innovatie. 'Make the leap' is een uitnodiging om samen met hen grenzen te verleggen en geschiedenis te schrijven in de wereld van netwerkbeheer en -testing. Dit concept belichaamt de vooruitstrevende aard van APNT en hun toewijding om samen met de beste professionals de toekomst van netwerktechnologie vorm te geven.

Krachtig tweeluik
In combinatie met het 'Boost your career'-concept is 'Make the leap' een krachtig tweeluik dat de waarden en missie van APNT op levendige wijze communiceert. Samen illustreren ze de gedurfde visie en inzet van APNT om professionals te ondersteunen bij het bereiken van opmerkelijke prestaties in hun carrière en tegelijkertijd het pad te effenen voor nieuwe ontwikkelingen in de wereld van netwerken en testing.

Spreekt ons werk voor APNT je aan?

Neem contact op voor
een kennismaking

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld S. Coifman

S. Coifman

In 1906 perfectioneerde Simon Coifman zijn eerste horloge-uurwerk in Chiasso, Zwitserland. Een jaar later begon hij tijdinstrumenten te vervaardigen voor metaalbewerkers, steenhouwers, kopersmeden en andere lokale ambachtslieden.

Taxperience

Taxperience

Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Wij gaven ze een huisstijl die bij die uitstraling past. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.

Basketballer Heroes Den Bosch

Heroes Den Bosch

Zodra je de Maaspoort betreedt, thuishaven van Heroes Den Bosch, voel je het: dit wordt een spektakel. Verbluffende driepunters, blocks en dunks worden afgewisseld met energieke pauzes, waar dance acts en half court shots je aandacht vasthouden.

Medisch specialist Radboudumc

Radboudumc

Radboud Report Oncologie is een uitgave van het Radboudumc Centrum voor Oncologie, ontwikkeld in samenwerking met Capital Advertising. Het magazine belicht de meest recente ontwikkelingen in kankeronderzoek en behandelingen.