Alle verkooprecords gebroken

Campagnes laten characters tot leven komen

Het internationale horlogemerk Invicta brengt verschillende horlogelijnen op de markt rond de superhelden van Marvel, DC Comics en Disney: van Spiderman tot Black Panther en van Batman tot Captain America. Capital Advertising heeft deze characters opnieuw tot leven laten komen in opvallende campagnes.

marvel-358
Stormtroopers Galaxy Invicta Marvel

Invicta heeft verschillende samenwerkingen met Marvel, DC Comics en Disney en daardoor diverse licenties om producten en content te creëren met de superhelden uit deze stallen. Een mooie uitdaging voor het creatieve team van Capital Advertising. Hoe koppel je de characters effectief aan de horloges en welke content sluit naadloos aan bij het merk Invicta?

De film Spiderman is een wereldwijde kaskraker. Voor de gelijknamige horlogelijn van Invicta hebben wij voortbordurend op de film diverse content verzorgd. Tijdens de lancering van de horloges werden alle verkooprecords gebroken. Dit was vooral te danken aan de social media inspanningen van het merk. Daarnaast verzorgde Capital Advertising verschillende Facebook contests voor interactie met de doelgroep en het verzamelen van gegevens van de fans.

Rond de lancering van Disney’s Star Wars Episode VIII, The Last Yedi (Ryan Johnson, 2017) zorgde ons creatieve team ook dat alle horloges gelijk werden (weg)gezet. Via Force Friday, het platform voor alle merchandise van Star Wars, waren alle Star Wars horloges van Invicta binnen enkele uren uitverkocht. Inderdaad, aardig in trek bij de bijna cult-achtige fans van deze inmiddels legendarische filmserie die is ontsproten uit de fantasie van George Lucas.

Klaar voor grootse plannen?

Get your highscore

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld Glycine met piloot

Glycine

Capital Advertising heeft een reputatie opgebouwd in campagnes voor horlogemerken. Niet verwonderlijk dus dat begin 2017 ook het Zwitserse Glycine zich bij ons bureau meldde. Een fameus merk, dat absoluut wat nieuwe energie kon gebruiken.

Taxperience

Taxperience

Neem een belasting- en notariskantoor. En maak het anders dan alle anderen. Taxperience uit Den Bosch is al jaren niet zo standaard. Wij gaven ze een huisstijl die bij die uitstraling past. Met iconische figuren, sprekende kleuren en een nieuwe pay-off.

Wielerteam Plantur-Pura

Trespa International

De kernwoorden van Trespa, met name drive en passie, vonden we terug in de sponsoring van wielerteam Plantur-Pura. De associatie met dit team vergrootte direct de merkbekendheid. Maar Trespa International streefde naar meer.

Beleggingscoach Evi

Evi

Van Lanschot is een bank die begrijpt dat tijden veranderen. Zo werd Evi geboren: de beleggingscoach die de kennis van de private bank online bracht. Capital Advertising stond mede aan de wieg van de identiteit en huisstijl van Evi en mag haar nu helpen groeien.